tel
اولین و بزرگترین تولید کننده دسته‌های فلزی تی و جارو در ایران، تولید کننده انواع لوازم نظافتی و الیاف منوفیلامنت

iconراهنمای جامع خرید ست جارو خاک انداز  

تاریخ انتشار: ۱۴۰۲/۰۶/۰۱
جارو و خاک انداز عضو جدایی ناپذیر هر خانه است و هر چه تکنولوژی پیشرفت کرده است و انواع جارو برقی و جاروهای شارژی به بازار آمده، هنوز هم جارو دستی استفاده های گوناگونی دارد.برای جمع کردن آشغال هایی که گرد و خاک زیادی دارند یا روی سطوح ناهموار هستند، استفاده از جاروبرقی فکر عاقلانه ای به نظر نمی آید.
همچنین اغلب جاروهای برقی و شارژی را نمی توان در جایی که آب ریخته شده است استفاده کرد.در چنین موارد و البته موارد متعدد دیگری جارو و خاک انداز به کمک شما خواهند آمد.
در این مقاله به اهمیت استفاده از جارو خاک اندازهای دستی و همچنین آشنایی با انواع آن ها می پردازیم تا شما عزیزان با آگاهی بیشتری اقدام به خریداری ست جارو و خاک انداز کنید، پس با ما تا انتهای این مقاله همراه باشید‌.



اهمیت خرید ست جارو خاک انداز 
ست جارو و خاک انداز در هر خانه ای باید حضور داشته باشد‌ تصور کنید که برای جارو زدن حمام، سرویس بهداشتی، حیاط، تراس و پارکینگ خانه خود از جاروبرقی استفاده می کردید. حتی تصورش هم امکان پذیر نیست. جاروبرقی برای مصارف محدودی ساخته شده و استفاده از آن در موارد این چنینی حتما باعث سریع تر خراب شدن آن می گردد‌.
علاوه بر اینکه صرفه اقتصادی ندارد که این کار را بکنید، از طرفی تمیز کردن موارد ذکر شده با جاروی دستی و جمع کردن آشغال ها با خاک انداز معمولی کار ساده تری است. پس اگر شما نوعروسی هستید که می خواهید جهزیه منزل خود را خریداری کنید، توجه کنید که در لیست خریدتان یک جارو خاک انداز خوب را جا نگذارید.
از مهمترین کاربردهای این جارو خاک اندازها جمع کردن آشغال های درشت است که نمی توان با انواع جاروبرقی آن ها را جمع کرد. برای مثال تکه های درشت شیشه های شکسته یا آشغال های مشابه را بهتر است ابتدا با یک جارو جمع کرده و با خاک انداز آن ها را از محل دور کنید و سپس برای جمع کردن خرده های ریز از جاروهای برقی و شارژی استفاده کنید. 
این ها تنها برخی از موارد اهمیت خرید ست جارو و خاک انداز است. در ادامه با ما همراه باشید تا با انواع جارو دستی و خاک اندازها آشنا شوید.

شهرهای معروف در ساخت بهترین جاروخاک انداز
امروزه با توحه به پیشرفت فناوری جاروهای دستی را از پلاستیک نیز تولید می کنند. در گذشته اما از گیاه جارو برای تولید جارو دستی استفاده می شد و مرغوب ترین این گیاه در شهر میانه از توابع آذربایجان کشت می شد. مشهد، اصفهان و بابل نیز از شهرهای دیگری هستند که در تولید این گیاه شهرت زیادی داشتند. 
 

انواع جارو و خاک انداز

در حال حاضر در بازار انواع ست جارو و خاک انداز تولید و عرضه می شود. کاربران با توجه به مکان نگهداری، کاربری جارو و جنس مد نظرشان می توانند جارو خاک انداز مد نظرشان را خریداری کنند‌ در زیر انواع جارو خاک اندازها را معرفی می کنیم.

جارو خاک انداز فلزی
جاروهای فلزی، دسته فلزی دارند و خود جاروی آن ها از گیاه جارو یا پلاستیک ساخته شده است. خاک انداز این نوع ست نیز فلزی و معمولا از جنس استیل یا الومینیوم هستند. این نوع ست معمولا وزن زیادی داشته و در صورتی که جنس مرغوب نداشته باشند احتمال زنگ زدگی دارند. در صورتی که تمایل به خرید این نوع جارو و خاک انداز را دارید بهتر است آن ها را دور از رطوبت نگه دارید.
 


جارو خاک انداز پلاستیکی
در حال حاضر پرمصرف ترین نوع ست جارو خاک انداز همین نوع پلاستیکی است‌ این محصولات به صورت دسته کوتاه و دسته بلند یا ایستاده تولید می شوند. از مزایای جارو خاک اندازهای ایستاده عوارض کمتر آن برای کمر و راحتی کار با آن هاست. رویال پلاس از جمله برندهایی است که مرغوب ترین نوع جارو خاک اندازهای کاربردی و با کیفیت را تولید می‌کند. دسته های جارو خاک انداز ایستاده نیز از نوع دسته‌های فلزی با روکش پلاستیکی است که مقاومت بالاتری نسبت به انواع دیگر دسته ها دارد.

جارو دستی معمولی و خاک انداز پلاستیکی
جارو و خاک انداز موجود در خانه اغلب خانواده های ما و خانه های قدیمی شامل جاروهای دستی معمولی ساخته شده از گیاه جارو و خاک اندازهای پلاستیکی است. اغلب خاک اندازها در گذشته از پلاستیک درجه۲ ساخته می شدند. در گذشته خاک اندازها از نوع رویی نیز وجود داشتند. امروزه اما بیشتر خاک اندازها پلاستیکی تولید می شوند که هم سبکتر بوده و هم با داشتن لبه های تیز تر قابلیت جمع کردن بهتر آشغال ها را از جمله گرد و خاک را دارند.



نکاتی که باید در زمان خرید جارو خاک انداز به آن توجه کرد
توجه به جنس جارو و خاک انداز و خرید مناسب ترین نوع جارو از نظر کاربرد مهم ترین بخش خرید جارو و خاک انداز است. توجه داشته باشید که از یک جارو برای تمیز کردن کف خانه و آشپزخانه و حیاط استفاده نکنید زیرا جارو طول عمر کمتری خواهد داشت.
برای خرید جارو خاک انداز در وهله دوم باید به قیمت آن توجه کرد. قیمت نجومی نشان از کیفیت بهتر ندارد و برندهایی زیادی هستند مانند رویال پلاس که علاوه بر ارائه کیفیت بالا، محصولات قیمت مناسبی دارند. 
امروز ست جارو خاک انداز در رنگ های متنوعی تولید می شود که شما می توانید رنگ ست با منزل خود را انتخاب کنید. برای جارو زدن محیط های بزرگتر بهتر است از جاروهای ایستاده استفاده کنید تا کمتر به کمر و ستون فقرات شما فشار بیاید. در نهایت شما می‌توانید از میان انواع ست جارو خاک اندازهای رویال پلاس، جارو مدنظرتان را خریداری نمایید.

 
همراه با گارانتی معتبر
برای مشتریان ساکن تهران
تا ۷روز پس از دریافت
تماس
loading